E-NOVELA PRAHARA LARAS SATI


 i love you glitter
   
Petikan "Terlihat Cinta Di Matanya" 


“Maria dengar tak abang cakap tadi. Abang lapar lah, sayang!”

Ardi membisik lembut ke kuping telinga maria. Begitu rapat hingga bibir yang berkumis rapi itu menyentuh lembut kuping telinga Maria. Maria merinding kegelian seraya tertawa-tawa. Kebetulan hanya mereka berdua sahaja yang menghuni lif mewah itu. Ardi mengeratkan tubuhnya pada maria. Sekilas dikucup lembut leher maria. Maria mengelak manja.

“Abang nak makan apa nanti?”

"Abang nak makan maria dulu!”

Tak semena-mena ketawa maria meledak. Gurauan ardi itu benar-benar membuat dia geli hati. Dia mengerti gelojak batin yang terpendam pada diri ardi. Memahami kerinduan lelaki itu yang memuncak padanya. Malah dia juga akui amat mengidam kehangatan dari tubuh ardi. Mengimpi kemesraan yang mampu menempiaskan nafsu mudanya yang bergelora.






“Gatal!"

Maria memukul lengan ardi manja. Tangannya turut cuba mencuit geram pada pipi lelaki berkumis itu membalas usikan. Ardi pantas mengelak lalu menangkap jari-jemari mulus itu. Dibawa ke bibirnya lantas dicium mesra. Maria merengek manja. Dibiarkan jari-jemarinya disentuh kehangatan bibir ardi. Matanya memejam keseronokan.

Ardi memimpin tangan maria keluar dari perut lif yang terbuka setelah tiba di lokasi aras yang dituju. Melangkah gontai ke arah bilik yang ditempah buat mereka. Tangannya menyeluk saku seluar lantas mencapai kad hotel yang berupa alat imbasan pintu. Membuka pintu kamar mewah itu perlahan-lahan seraya membuka lampu.  

Dipeluk pula tubuh mongel maria lalu memikulnya masuk ke dalam kamar. Maria hanya membiarkan tubuhnya dipikul. Matanya dipejam erat seakan menikmati kasihsayang itu setulus hati. Tangannya memaut leher ardi manja. Menjelajahkan jari-jemarinya ke dada sasa lelaki itu bersama nafsu yang mulai bertunas. Mereka ketawa bersama seraya tenggelam dalam lautan asmara ciptaan mereka di kamar mewah itu. 

Kunjungi BLOG E-NOVELA ini untuk cerita selanjutnya...

 E- Novela Riesna Zasly
PRAHARA LARAS SATI  
www.riesnazaslynovela.blogspot.com


Tiada ulasan: