Meaning Of Love



rakesh
If you love someone so deeply
let it go...

If it comes back to you
its yours
forever to hold..



If it doesn't
then you should know
that its was never meant
to be yours
at all...

7 ulasan:

nuansa pena berkata...

wao...cinta harus diraih tidak boleh menunggu! Kesempatan yang ada harus dimaksimalkan! Jangan biarkan diraih orang lain! Sesal kemudian tidak berguna!

nabilah_2908 berkata...

hrumm..betul tu....pernah lepaskan dia pergi..hingga kini..dia tak kembali...huhu...bagi sy...dia lah yg terbaik....tp...kena la terima hakikat...dia bukan untuk ku...(^_^)

Riesna Zasly berkata...

bung kalau hanya bertepuk sebelah tangan, kan tak bernilai untuk dinanti lagi... hehe

opps... nabila... ada yang lagi baik yang belum kita jumpa... percayalah

Hi! My name is Dayya. berkata...

wawawa... saya pernah dapat ayat ni masa form 3, ada org letak bawah meja. kat sampul dia tulis begini:

"kepada:(____)*nama saya.
ayat ini untuk saya, tapi saya nak kamu tahu saya ambil ayat ini dan dedikasikan untuk kamu."

dan kat belakang tu ada tanda smiley. sampai sekarang saya tak tahu sape bagi.huhuhu

Faarihin berkata...

sangat mendalam puisi ini..
lepaskan ia pergi itu lebih baik kan kak..

setiakasih berkata...

I am trying to obligate myself to this statement. Its indeed true enough, yet,it has been so hard to comply with..

Riesna Zasly berkata...

betul kata setiakasih

we can forgive...
but... its hard to forget...