Ucapan Hari Lahir


Happy Birthday Glitters For Myspace

SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN
Buat Guru Penulisan Kreatif Saya


SIFU PUAN AZMAH NORDIN
NOVELIS & CERPENIS
SEA WITE AWARDS 2009
(10hb Januari)

"Budimu mendidikku tanpa lelah, tetap ku kenang sepanjang hayat..."


8 ulasan:

abuyon berkata...

salam Riesna,

Semoga Allah memberkati sifu
anda, dan sampaikan salam saya
kepadanya

Kami bernafas pada tarikh
yang sama :)

kawie2020 berkata...

salam riesna,

kawie x kenal siape itu PUAN AZMAH NORDIN, tapi kawie rasa sebagai seorang guru, jasanya dalam memberi ilmu dan didikan memang patut disanjung...

maafkan kawie kerana lama tidak berkunjung...

Riesna Zasly berkata...

kawie... ko ok tak...
gewmpak jer semalam...

dah la line internet merundum satu m'sia... tak dpt online... terganggu jer...

thanks abuyun...
azmah nordin ni seorang novelis low profile... ada lebih 50 buku novel dia bikin... tapi under dewan bahasa & pustaka la...

wan salmah berkata...

Riesna,
Cantik kad ni, tentu Sifu kita terharu..
Semoga beliau murah rezeki, panjang umur, dirahmati dan diberkati Allah selalu..begitu juga buat Riesna ya..

anak laut berkata...

salam...


selamat ualng tahun buat Puan Azman bt.Nordin..

moga beliau dipanjangkan umur, dimurahi rezeki, oleh Allah swt serta berbahagia di dunia hingga akhirat..

azmah nordin berkata...

riesna,

jutaan terima kasih utk puisi yg amat indah tu, anak didik siberku tersayang. fyi, inilah pertama kali sesiapa menulis puisi buat utk diri ini, dan saya amat terharu ini amat sgt dihargai :)

Faarihin berkata...

selamat ulangtahun buat guru kak riesna.. tarikh lahir sama dengan mak sayalah.. hehehe.. (^__^)

Riesna Zasly berkata...

salam farihin...
ntah2 umur pun sama tak...

novelis ni banyak bantu akak untuk edit karya novel dan cerpen... amat berjasa...

selain bonda budayawan siti zain on dan bonda azah aziz yg jadi guru idola pada garapan sajak serta estetika melayu

jasa mereka amat dikenang...

pocoyo tu pun sifu akak jugak hehehe
memberi sokongan ketika sepi dan sedih hehe
caya tak?